Psihologija parfuma: Kako dojemaš – zaznavaš parfum?

Psihologija parfuma: Kako dojemaš – zaznavaš parfum?

Živijo, tole bo malenkost daljši blog zapis, a zagotavljam ti, da se ti splača prebrati do konca.

Kot se spodobi, bom začel na samem začetku in ti bom najprej na kratko povedal ˝Kaj je parfum?˝.

Parfum v osnovi predstavlja mešanico dišečih sestavin, ki jih dojemaš kot enoten kompleks, ki ima nalogo izpolniti določeno identiteto.

Parfum naj bi zadovoljil tudi nekatere tehnične lastnosti in zadeve, kot recimo:

  • trajnost
  • prepoznavnost
  • kompaktnost

Na drugi strani parfum lahko zaznaš na različne načine:

  • družabno
  • kemično
  • umetniško
  • kulturno
  • športno
  • seksualno
  • na tvoj unikaten način
  • psihološko

Danes ti bom predstavil psihološki način zaznavanja parfuma in pogled na parfum iz popolnoma drugačne perspektive….

Vsak parfum, tako kot vsako osebo, rastlino ali žival vidimo drugače in predvsem individualno.

Sestavine parfuma že poznamo, a si ne predstavljamo kako nam bo dišal, dokler ga ne preizkusimo in zaznamo…

Na drugi strani poznaš določene značilnosti posamezne osebe in te kljub temu preseneti s svojo reakcijo na posamezno situacijo.

Ko zavohaš parfum, navadno prvo zaznaš, da je proizvajalec želel, da čutiš, ne glede na to kakšen parfum preizkusiš.

Morda gre za nežen vonj ali klasično dišavo, cvetlični ali orientalsko začinjen parfum oziroma svežo obliko ali eno močno noto, ki prevladuje…

Resnica kako doživljaš parfum se skriva popolnoma drugje in je povezana z našim zavednim in nezavednim umom.

Obstaja zanimiva razlaga, ji jo je napisal Sigmund Freud, zato bom povzetek te razlage delil s tabo v nadaljevanju, saj ti zna priti prav še na kakšnemu drugemu področju.

Vse skupaj je predstavil kot ledeno goro, ki plava v vodi  in le majhen delček te gore je nad vodo, ki predstavlja nivo zavesti, preostali večji del je pod vodo.

Del, ki je nad vodo je zavestni del tvoje osebnosti, na drugi strani vse ostalo pod vodo predstavlja nezavedni del tvoje osebnosti…

Razumljivo ti je, da se zavedaš s svojo zavestjo, medtem ko je nezavedni del pod površjem tvojega zavedanja in ga je težko doseči, brez uporabe posebnih metod.

Parfum je tudi sestavljen iz zavestnega in nezavestnega dela in ti čutiš le tisti zavestni del, ki je nad vodo, ne glede na sestavine posameznega parfuma.

To velja za parfum, glasbo, umetniško sliko, morje…

Nezavestni del, ki ti je neviden predstavlja vse tiste aromatične sestavine, ki pozna smo proizvajalec in prav one tvorijo parfumsko formulo.

To igro zavestnega in nezavestnega dela v parfumu predstavljajo sestavine, kot recimo: limona, figa, grenivka in številne druge sestavine…

Najbolj pomembno se mi zdi, da naslednjič ko zavohaš parfum, da je to le zavestni del celotnega parfuma.

V temu je največja skrivnost najboljših proizvajalcev parfumov, da parfum naredijo, izviren, privlačen, aromatičen, drzen, aromatičen, privlačen…

Sama zapletenost parfuma je podobna ljudski psihi, ki je nedokončana zgodba.

Vedno daj parfumu več priložnosti, preden ga dokončno oceniš, tako kot recimo mene, čeprav me ne poznaš.

Lepo bodi,

Damir Junuzović

P.S. Osebno parfumu ali osebi dam tri priložnosti, preden si ustvarim dokončno sliko oziroma oceno.

Deli prispevek

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja


Košarica Izdelek odstranjen. Razveljavi?
  • V košarici ni izdelkov.